Iegādes un piegādes nosacījumi

Darījumu noformēšana

 

  • Noformējot pasūtījumu Interneta veikalā, pasūtījuma brīdī ar pircēju tiek noslēgts distances līgums atbilstoši LR ministru kabineta noteikumiem Nr. 207 “Noteikumi par distances līgumu”.
  • Pircējs izmantojot Interneta veikala sistēmu izvēlēto produktu ieliek grozā.
  • Lai noformētu pasūtījumu jāuzklišķina uz grozu un jāievada kontaktinformācija par sevi – vārds, uzvārds, adrese un e-pasta adrese.
  • Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pircējs izvēlas apmaksas veidu no Interneta veikala piedāvātajām:
  • Pārskaitījums,
  • Norēķins ar Paypal vai
  • Izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv , Maksekeskus AS:
  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
  • Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.


  • Pircējs pasūtītās preces var saņemt ar piegādi. Pircējs norāda piegādes informāciju – piegādes adrese, arī LV pasta indekss.
  • Pēc pasūtījuma noformēšanas uz norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīta atskaite.
  • Pēc pasūtījuma apstrādes, ja izvēlēts darījums – pārskaitījums, tad 1 darba dienas laikā uz Pircēja norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins apmaksai.
  • Pēc rēķina apmaksas un naudas nonākšanas uzņēmuma norēķina kontā, uzņēmums 2-3 darba dienu laikā izsūta preci uz norādīto piegādes adresi.
  • Preču pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no pulksten 9:00 līdz 16:00.
  • Veicot pasūtījumu  klientam jāņem vērā, ka preču foto attēlu spilgtuma krāsa var atšķirties no reālās dabīgās krāsas. 

 

Preču saņemšana un iespējamais piegādes laiks

 

Interneta veikals piedāvā preci saņemt  ar Omniva starpniecību.

Piegādes maksa izmantojot Omniva pakomātu pakalpojumu ir:

  •    Latvijas teritorijā  2.99 EUR;
  •    ES teritorijā  - skat. Omniva cenrādi;
  •    Ārpus ES robežām   - skat. Omniva cenrādi.

Aptuvenais laika periods preču saņemšanai, pēc rēķina apmaksas:

  •   Latvijas teritorijā – 2 līdz 5 darba dienas;
  •   ES teritorijā –  5 līdz 10 darba dienas;
  •   Ārpus ES – 2 līdz 4 nedēļas.

 

Preces atgriešanas nosacījumi

 

Preču atgriešanas tiesības, iepērkoties interneta tīmekļa vietnēs, regulē “Patērētāju tiesību aizsardzības likums”.

Pircējs vienpusēji var atteikties no distances līguma un atgriezt preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā bez pamatojuma.

Šādos gadījumos Pircējs nosūta uz norādīto Interneta veikala  e-pasta adresi (eveikals@arometra.lv) preču atgriešanas pieteikumu, kurā norāda:

  • preces nosaukumu;
  • pirkuma izdarīšanas datumu (vēlams pasūtījuma nr.);
  • datumu, kurā tiek izsūtīts atgrieztais pirkums;
  • Vārds, uzvārds, bankas konta nr. uz kuru tiks atgriezta nauda par pirkumu.

Šādos gadījumos Pircējs pats sedz preču atgriešanas pasta izdevumus.

Pēc preces nonākšanas Interneta veikala noliktavā, uzņēmums 3 darba dienu laikā izsūta Pircējam naudu par atgriezto preci uz norādīto bankas kontu.

Bet neatgriež pasta pakalpojumu izmaksas.

Interneta veikals patur tiesības neatgriezt Pircējam naudu par atgriezto preci, ja pēc preces atgriešanas Interneta veikals ir konstatējis, ka atgrieztās preces vērtība ir mazinājusies un ir konstatēts preces bojājums (mehānisks vai vizuāls), kas radies Pircēja dēļ.


Puses visus starp Interneta veikalu un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Interneta veikalu var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Interneta veikals apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.


Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.